Jak nie przytyć w święta http://zdrowszeznatury.pl

Jak nie przytyć w święta

Jak nie przytyć w święta
22 głosów, średnia 4.01 (ocena ogólna 77%)

Jak nie przytyć w święta http://zdrowszeznatury.pl

Może nie zawsze i nie u każdego, ale dla większości z nas święta to okres, w którym łapiemy dodatkowe kilogramy.  Najpierw zaczynają się wigilijne spotkania w gronie kolegów z pracy i znajomych, a potem przychodzą święta, gdzie siadamy przy suto zastawionym stole i gdzie naprawdę trudno się oprzeć przed spróbowaniem chociażby po kawałku każdej z potraw. W tym roku, gdy kalendarz jest niezwykle łaskawy, jeśli chodzi o ilość świątecznych dni, okazji do spotkań towarzyskich będzie jeszcze więcej niż zwykle. A to może skończyć się dodatkowymi kilogramami.

Ile możesz przytyć w święta?

Gdzieś czytałam, że statystyczny Polak po świętach waży około 2 kilogramów więcej. Amerykanie mają gorzej bo przybierają nawet 3 kg. Czy znając polską tradycję i gościnność, da się tego jakoś uniknąć? Trudno przecież  być na restrykcyjnej diecie, gdy dookoła suto zastawione stoły a spotkanie goni za spotkaniem.

Mimo wszystko spróbuj zastosować się do tych kilku wskazówek i zobacz, jak nie przytyć w święta Są proste i bardzo skuteczne. Jeśli wdrożysz je w życie, masz szansę nie złapać dodatkowych kilogramów. Wszystkie podane wskazówki są na tyle praktyczne, że można stosować w czasie całej zimy.

Zasada 15 minut

Jest bardzo prosta i pozwoli Ci nie przytyć w świeta.  W czasie każdego dnia  zafunduj sobie 15 minut energicznego marszu.  Marsz powinien być na tyle energiczny, że po jego zakończeniu powinnaś poczuć się zmęczona. Przyspieszone tętno, skrócony oddech i pot na plecach to dobre objawy. Możesz chodzić gdziekolwiek  – z kijkami  jeśli lubisz lub bez. Możesz potruchtać albo w ostateczności gdy na dworze jest brzydka pogoda wchodzić po schodach  tam i z powrotem. Jest tyle możliwości, że każda z nas może znaleźć  kwadrans wolnego, więc przestań szukać wymówek, że nie masz czasu.

Jedno miejsce

Jedz tylko w jednym wyznaczonym miejscu. Na przykład niech to będzie stół  albo stolik barowy. W zależności od tego, gdzie akurat jesteś, wybierz  jedno miejsce, przy którym będziesz jadła i konsekwentnie trzymaj się tej zasady. Tę bardzo praktyczną regułę można stosować również w domu. Zdecyduj, że jesz tylko w kuchni, a łatwiej będzie Ci zapomnieć o podjadaniu na kanapie.

Własne produkty

Idź na przyjęcie z własnoręcznie przygotowanymi potrawami.  Nikogo raczej tym nie urazisz, bo każdy z wdzięcznością przyjmie Twój wkład w przygotowanie uroczystości. Będzie miło, sympatycznie a dla Ciebie bardzo komfortowo.  Przygotowując samodzielnie potrawy sama wybierasz składniki i oczywiście możesz zmniejszyć jej kaloryczność. Kosztując przygotowane potrawy nigdy nie masz pewności, jak zostały przygotowane.

3 godziny przed snem nic nie jesz

Wiele osób wierzy w mit niejedzenia po 18.00. Ale w obecnych czasach jest to mocno nieaktualne.  Generalnie chodzi o to, żeby  jeść nie później niż 3 godziny przed spaniem. Jeśli zbyt wcześnie zjesz kolację, a zwykle jesteś aktywna do późnych godzin nocnych, możesz poczuć się głodna, dlatego   pora ostatniego posiłku powinna być dostosowana do twojego indywidualnego rytmu dnia.

 

 

Polecane produkty:

FitXL – hamuje apetyt
Jesteś na diecie? Nie odmawiaj sobie słodyczy! http://zdrowaznatury.pl
FitXL – hamuje apetyt
Opracowana przez nas receptura, bazująca na naturalnych składnikach, pomoże Ci skutecznie zredukować łaknienie.
Zobacz…