Jak zachować dobry nastrój podczas odchudzania? http://zdrowszeznatury.pl

Jak zachować dobry nastrój podczas odchudzania?

Jak zachować dobry nastrój podczas odchudzania?
15 głosów, średnia 4.29 (ocena ogólna 79%)

wellness

Czy odchudzając się, odczuwasz osłabienie, jesteś zdenerwowana i przygnębiona? To naturalne, że podczas redukcji kilogramów, tracisz również energię. Jest to spowodowane niewielką ilością kalorii, jaką dostarczasz organizmowi. Jeśli przedtem jadłaś dużo więcej słodkich produktów, a teraz sięgasz po nie z umiarem, twój poziom cukru we krwi znacznie się obniżył, a to wywoływać może senność i zmęczenie. Złe samopoczucie może pogorszyć twoją motywację i w rezultacie sprawić, że porzucisz dietę i ćwiczenia. Na szczęście istnieją metody na to, byś podczas odchudzania czuła się doskonale!

Witaminy to podstawa

Jesteś zmęczona, opadasz z sił? Chcesz skończyć z odchudzaniem? Nie poddawaj się! Energii dodadzą ci z pewnością witaminy, zawarte w warzywach i owocach, a także w nabiale. Zwróć szczególną uwagę na witaminę C i D. Cennym źródłem tej pierwszej są jarzyny oraz cytrusy, z kolei w witaminę D, zasobne są tłuste ryby i przetwory mleczne. Włącz te produkty do swojego codziennego menu, a szybko zauważysz przypływ sił witalnych. Warto także wzbogacić dietę o warzywa strączkowe, szpinak, orzechy i odrobinę gorzkiej czekolady. Wszystkie te produkty są bogate w magnez, który wpływa na poprawę koncentracji, a także wykazuje działanie antydepresyjne.

Dotleniaj organizm

Osłabienie i problem z koncentracją to typowe skutki uboczne odchudzania. Będą one jeszcze bardziej uciążliwe, jeśli całe dnie spędzasz w pomieszczeniach zamkniętych. Pamiętaj więc o tym, by dotleniać organizm, np. chodząc na spacery czy uprawiając sport na świeżym powietrzu. Jest to szczególnie korzystne w słoneczne dni, ponieważ promienie słońca oddziałują pozytywnie na nasz układ nerwowy, dodając energii do działania i poprawiając nastrój. Sama już pewnie zauważyłaś, że zachmurzone niebo od razu wywołuje u ciebie smutek i przygnębienie, a słońce – ożywia i skłania do aktywności. Słońce również stymuluje organizm do wytwarzania, wspomnianej już, witaminy D. Skorzystaj z tego i nie zamykaj się w czterech ścianach!

Pij wodę i zieloną herbatę

Podczas odchudzania, musisz dostatecznie nawadniać organizm. Osłabienie i zmęczenie może wynikać także z odwodnienia, dlatego istotne jest, być wypijała codziennie minimum 2 l wody mineralnej. Zawarte w niej: potas, magnez, sód i wapń, uzupełnią niedobory tych pierwiastków w twoim organizmie, korzystnie oddziałując na ogólny stan zdrowia. Wartościowym napojem jest także zielona herbata, ponieważ zawiera pobudzającą teinę i antyoksydanty, poprawiające odporność organizmu. Noś zawsze w torebce butelkę wody (naturalnej, niesmakowej) i pij przez cały dzień, a szczególnie w momentach aktywności fizycznej i umysłowej.

Pozwól sobie na małe przyjemności

Kiedy się odchudzasz, odmawiasz sobie tego, co wcześniej było dla ciebie „chlebem powszednim”. Być może unikasz podjadania między posiłkami albo zaczęłaś regularnie biegać. Może odmawiasz sobie słodyczy albo picia gazowanych napojów… Opcji jest wiele, niemniej jednak, odchudzanie wymaga wyrzeczeń, a także poświęceń. Nawet jeśli są to drobne działania, które mają pomóc ci schudnąć, musisz się zaangażować. Jeśli tęsknisz za ulubionymi chipsami i wkładasz sporo wysiłku w to, by pić 2 l wody dziennie, zrekompensuj sobie ten wysiłek małymi przyjemnościami, które nie są kawałkiem tortu. Co powiesz na wyjście do kina, kupno nowej szminki lub przyjęcie w gronie znajomych? Znajdź takie aktywności, które sprawiają ci radość, ale nie są związane z jedzeniem.

Polecane produkty:

Błonnik żytni
Inulina działanie, któremu trudno się oprzeć http://zdrowszeznatury.pl
Błonnik żytni
Działa przeciwzakrzepowo, wzmacnia kości, nerki, wątrobę. Jest niezwykle bogaty w składniki mineralne, takie jak: żelazo, fluor, kwas foliowy, sód, potas, wapno, jod.
Zobacz…

SlimXL – kuracja odchudzajaca

Żeń-szeń syberyjski http://zdrowaznatury.pl
SlimXL – kuracja odchudzajaca
Z dnia na dzień schudniesz, tracąc po kolei wszystkie zbędne zapasy tłuszczu z każdej części ciała: z podbródka, ramion, pleców, brzucha, ud, bioder, pośladków!
Zobacz…