Wsiądź na rower! - Sprawdź jak jeździć, by schudnąć http://zdrowszeznatury.pl

Wsiądź na rower! – Sprawdź jak jeździć, by schudnąć

Wsiądź na rower! – Sprawdź jak jeździć, by schudnąć
29 głosów, średnia 4.44 (ocena ogólna 82%)

21277103_m

Wiosną i latem nie możesz nie wsiąść na rower. Ciepłe dni zachęcają do tego, by zrezygnować z komunikacji miejskiej i samochodu, a w zamian za to, korzystać z jednośladu. Rower to doskonała, ekologiczna alternatywa. Jeśli nie lubisz zatłoczonych autobusów, trzymaj się od nich z daleka. Jazda na rowerze będzie z pewnością znacznie przyjemniejsza i o wiele bardziej korzystna dla twojej sylwetki.

Bądź cyklistą nie tylko od święta

Najważniejsze jest to, by jeździć regularnie. Jeśli przesiądziesz się na rower jedynie raz w miesiącu, pewnie nie zauważysz spektakularnych rezultatów. Jednak korzystając z roweru kilka razy w tygodniu, bardzo szybko przekonasz się, że Twoja sylwetka jest znacznie smuklejsza, mięśnie nóg mocniejsze, a kondycja lepsza o 50%. Po co ci samochód? Droga do pracy będzie znacznie ciekawsza z perspektywy cyklisty. Codzienna jazda rowerem to dla ciebie wyzwanie? Nie zniechęcaj się – spróbuj, a zobaczysz, że od razu polubisz transport na dwóch kółkach!

Zmieniaj tempo jazdy

Jeśli zależy ci na tym, aby rower nie tylko był środkiem transportu, lecz również spalaczem tłuszczu, naucz się zmieniać tempo jazdy. Zacznij spokojnie, a po około 20 minutach, znacznie przyspiesz, by po chwili znów powrócić do łagodnej jazdy. Takie zmiany tempa działają na zasadzie treningu interwałowego. Te kilka minut intensywnego wysiłku są znacznie bardziej wartościowe niż godzina ustabilizowanej jazdy. Trzymając się tej zasady, łatwiej i szybciej wyrobisz mięśnie, a poza tym nie zmęczysz się zbyt szybko.

Ćwicz mięśnie łydek i pośladków

Jadąc rowerem budujesz przede wszystkim mięśnie ud. Jeżeli chcesz ładnie wyrzeźbić linie łydek, naduszaj na pedały nie całymi stopami, a jedynie palcami. Dzięki temu wzmocnisz swoje nogi, podkreślając wszystkie ich partie. Marzysz o zgrabnych pośladkach? Zejdź z siodełka i pedałuj bez siadania. Ta metoda jazdy pozwoli ci również pozbyć się cellulitu. Rower doskonale działa na wyszczuplenie nóg, dlatego polecany jest szczególnie paniom o figurze „gruszki”. Pełne biodra, rozbudowane uda i masywne łydki nie muszą stwarzać kompleksów.

Pij dużo wody mineralnej

Pamiętaj o tym, by podczas jazdy rowerem, robić krótkie przerwy na nawodnienie organizmu. Nie zapominaj o piciu wysokozmineralizowanej wody. Podczas wysiłku fizycznego tracisz duże ilości cennych pierwiastków, dlatego powinnaś zadbać o ich regularne uzupełnianie. Aby się nie odwodnić i nie stracić energii, walcz z pragnieniem skutecznie – dostarczaj organizmowi odpowiednią ilość płynów. Podczas intensywnej aktywności jest to szczególnie wskazane.

Pokochaj ten sport

Niezmiernie ważne podczas uprawiania sportu jest twoje nastawienie. Jeśli nie polubisz cyclingu, nie będzie ci on sprawiał radości, co więcej – nieprędko osiągniesz wymarzoną sylwetkę. Kluczem do sukcesu jest pozytywne podejście do treningu oraz to, by nie postrzegać go jako przymusu. Codzienna jazda rowerem powinna być dla ciebie rozrywką, a nie powodem do narzekań. Pozbądź się jak najszybciej uprzedzeń i spójrz na sport z nieco innej strony. Nie musi być on żadnym wyzwaniem – wręcz przeciwnie – może stać się tym, co naprawdę pokochasz. Spróbuj!

 

 

 

 

 

Polecane produkty:

SlimXL – kuracja odchudzająca
Żeń-szeń syberyjski http://zdrowaznatury.pl
SlimXL – kuracja odchudzająca
Z dnia na dzień schudniesz, tracąc po kolei wszystkie zbędne zapasy tłuszczu z każdej części ciała: z podbródka, ramion, pleców, brzucha, ud, bioder, pośladków!
Zobacz…